.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیکاری، درد خانمان سوز گلستانی ها
متاسفانه در پایان سال 90 هیچ گونه آمار رسمی از سوی مقامات کشور در مورد اجرایی شدن وعده های دولت و پیشبینی سهم اشتغال برای استان گلستان بخصوص مرکز استان اعلام نشده است.

گرگان نیوز : به گفته بسیاری از مسئولین و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ایران، سال پیشرو، سالی سخت و پر التهاب برای مدیریت کشور و به خصوص استان است. مطابق بررسی های صورت گرفته و آمار و ارقام اعلام شده، استان گلستان در بسیاری از شاخص های اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق، بزهکاری، فرار و از همه مهمتر بیکاری وضعیت نگران کننده ای دارد.

متاسفانه در پایان سال 90 هیچ گونه آمار رسمی از سوی مقامات کشور در مورد اجرایی شدن وعده های دولت و پیشبینی سهم اشتغال برای استان گلستان بخصوص مرکز استان اعلام نشده است. اما آمارهای غیر رسمی نشانگر این موضوع است که وضعیت ایجاد اشتغال نه تنها بهبودی نداشته، بلکه متقاضیان جوان و تحصیلکرده کار افزایش یافته است."

شرایط موجود استان و هجمه جهانی که به کشور اسلامی ما وارد شده است، و به طبع آن دسیسه و فشارهای سازمان یافته جهانی که از سوی برخی ابرقدرت ها آغاز شده ، شرایط سختی را پیش روی مقامات مسئول قرار داده است و معنای آن این اسات که برای بهبود وضعیت استان باید شبانه روز تلاش کرد.

نتوانستیم برای مقابله با تحریم ها آماده شویم

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر گرگان در این باره می گوید:" خوب به خاطر دارم در سال های اول تشکیل استان گلستان، فعالیت های مدیریتی بسیاری از مدیران تقریبا شبانه روزی بود. اما متاسفانه غیر از تعدادی انگشت شمار از مدیران شهرستان، در بعد از ساعات اداری نمی توان جویای بعضی از آقایان باشیم. و این بدین معنی است که نتوانسته ایم خود را برای مقابله با مشکلات پیش رو آماده کنیم."

عبدالرضاچراغعلی در ادامه می افزاید:"فرصت را غنیمت می شمارم و بعنوان منتخب مردم در شورای اسلامی شهر از مقامات عالی استان در خواست می نمایم، برای بهبود وضعیت شاخص های مختلف در گرگان و استان به مدیران زیر مجموعه خود در سال 91 اعلام آماده باش نمایند تا با همت شبانه روزی و تلاش مضاعف راه را برای دست یابی به آرمانهای انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب که سال جاری را سال “تولید ملى و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانى “اعلام کرده اند فراهم نماییم."

بودجه شهرداری عادلانه نیست

وی با اشاره به تصویب بودجه 801 میلیاری شهرداری گرگان اعلام کرد: بودجه شهرداری را عادلانه نمی دانم. زیرا کمترین سهم را از بودجه شهرداری گرگان شهروندانی دارند که بیشترین سهم و تلاش را در تامین و تحقق این بودجه ایفا می کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.414 seconds.